Често задавани въпроси

          ПРОДУКТОВА ИНФОРМАЦИЯ:

          Защо определени бижута и часовници не са налични за покупка онлайн?

По причини, свързани със сигурността, E&S не доставя особено ценните продукти до избран адрес. Под тези особено ценни продукти не е разположен бутон „Купи сега“, но вместо това може да се използва бутона „Заяви сега“, чрез който да изпратите заявка по отношение на продукта.

Така ще имате възможност да ги заявите или закупите, но ще трябва да ги получите от нашия магазин. Ако имате интерес към такъв продукт/такива продукти, моля, не се колебайте да се свържете с нас на +359886266626 (Viber, WhatsApp, SMS) или на customerservice@eandswj.bg или през контактната форма на продуктовата страница.

          Само един наличен размер пръстени ли се предлага в електронния бутик?

В нашия електронен бутик сме публикували размера, който е наличен във физическия магазин към момента. Но Вие можете да поръчате желан размер като се свържете с нашия екип „Обслужване на клиенти“ на телефон +359886266626 или на customerservice@eandswj.bg.

Имайте предвид, че различните модели пръстени понякога изискват различни размери. Поради тази причина е най-добре да заповядате в нашия бутик, за да вземем мярката коректно и да предложим най-подходящия размер за конкретния модел.

          Поръчах пръстен, който не ми става. Какво да направя?

Размерът на всяко бижу е посочен в продуктовото описание. В случай, че поръчаният артикул не съответства на размера, моля свържете се с нас на +359886266626 или на customerservice@eandswj.bg и ние ще Ви съдействаме за останалото.

Моля, имайте предвид, че различните модели пръстени понякога изискват различни размери. Поради тази причина е най-добре да заповядате в нашия бутик, за да вземем мярката коректно и да предложим най-подходящия размер за конкретния модел.

          Какво мога да направя, ако видя, че продуктът не е наличен в момента?

Ако желаете да заявите или да поръчате продукт, който не е наличен в конкретния момент, моля да се свържете с нас на +359886266626 или на customerservice@eandswj.bg със снимка или описание, така че да можем да Ви съдействаме.

          Златните Ви часовници позлатени ли са или от чисто злато?

Златните ни часовници са от чисто злато. Не са позлатени.

          Какво е стандартното време за доставка на продукт, който не е в наличност?

Зависи от избраната марка. Моля, ако желаете да направите заявка, да се свържете с нас на +359886266626 или на customerservice@eandswj.bg. Обичайното време за изчакване е между 2 седмици и 2 месеца, но това е само ориентировъчен срок.

          Възможно ли е да получа приблизително време на доставка преди да поръчам, ако искам да закупя продукт, който не е в наличност към момента?

Винаги можете да се свържете с нас преди да направите поръчката си, а ние с удоволствие ще отправим запитване относно времето на доставка до марката на избрания артикул. Ако приблизителното време за доставка Ви устройва, не се колебайте да направите поръчката си онлайн, а ние ще Ви информираме постоянно за нейния статус и тя ще Ви бъде доставена веднага щом пристигне.

          ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПОРЪЧКИТЕ:

          Ще получа ли потвърждение, че сте приели моята поръчка?

Зависи от избраната марка. Моля, ако желаете да направите заявка, да се свържете с нас на +359886266626 или на customerservice@eandswj.bg. Обичайното време за изчакване е между 2 седмици и 2 месеца, но това е само ориентировъчен срок.

          Защо поръчката ми е на изчакване?

Възможно е да получите имейл за поръчка на изчакване по няколко причини – например, изчакване на потвърждение за плащане, организация на специална доставка, както и в случай на специални поръчки. Освен това, в случай че сте поръчали определен размер или друг цвят, които не са налични в магазина ни в момента, поръчката ще остане в режим на изчакване до получаването на артикула. Веднага щом бъде получен, ще ви изпратим ново потвърждение по имейла.

          Мога ли да отменя поръчката си?

Ако желаете да отмените поръчка, моля да се свържете с нас на +359886266626 в рамките на 1 час или на customerservice@eandswj.bg. В случай, че поръчката Ви вече е била изпратена, трябва да следвате инструкциите за връщане или да се свържете с нас след получаването ѝ, за да обсъдим план за връщане. Ако продуктът отговаря на критериите за връщане, цената ще Ви бъде възстановена съгласно оригиналния начин на плащане, който сте използвали при закупуването.

          Дали покупката ми ще пристигне опакована като подарък?

Всички продукти се обезопасяват и запечатват със защитно фолио, с цел да се избегне евентуална повреда, и се поставят в оригиналните им кутии.

Продуктите на Chopard ще бъдат доставени с подаръчна опаковка от знаковата синя хартия и панделка с цвят на слонова кост. Всички бижута и часовници от всички наши марки се опаковат в оригиналните им и характерни за марката опаковки. Във всички поръчки ще бъдат включени хартиени чантички.

При приключване на поръчката ще разполагате с опцията да включите лично послание или поздравление, което ще може да бъде изпълнено ръкописно или да бъде отпечатано.

          ПЛАТЕЖНА ИНФОРМАЦИЯ:

          Какви възможности за плащане предоставяте?

Плащанията в нашия електронен магазин могат да се извършват с дебитни, кредитни карти, както и по банков път.

Проверките за валидност и сигурност, както и одобрението на притежателите на кредитни карти се прави от институцията, издаваща картата. В случай, че дадено плащане не бъде одобрено, моля да се свържете с издателя на картата, за да решите проблема.

В случай, че изберете да заплатите чрез банков превод, ние ще обработим поръчката Ви след като сме получили плащането Ви. Можете да ни уведомите кога да очакваме получаването на сумата, като се свържете с нашия отдел „Обслужване на клиенти“ на +359886266626.

Ако изберете опцията да заплатите чрез банков превод, ще намерите нашите банкови данни веднага след като сте направили поръчкатa, на страницата за получена поръчка. Можете също така да намерите нашите банкови данни в имейла за потвърждение на вашата поръчка. Моля, използвайте идентификационния номер на вашата поръчка (Order ID) като основание за плащане.

Всички цени на продуктите, предлагани от E&S в онлайн магазина, са окончателни, обявени са в евро (EUR) и в лева (BGN) с включен ДДС и всички останали данъци и такси, изискуеми по закон.

          Имам ли право на възстановяване на ДДС?

Възстановяването на ДДС е възможно само ако клиентът посочи адрес за доставка в България, и след това, в рамките на три месеца от датата на издаване на фактурата, лично изнесе стоките в държава извън ЕС. Задължително условие е той/тя да е гражданин на тази държава или може да докаже постоянно жителство в нея.

За повече информация моля, свържете се с нашия офис „Възстановяване на ДДС“ на  http://eands-taxservices.com/ или на +359 885 181 214, +359 889 800 415. http://eands-taxservices.com/, or +359 885 181 214, +359 889 800 415.

          ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПРАЩАНЕ И ДОСТАВКА:

          Какви са възможностите за доставка?

Закупените продукти ще Ви бъдат доставени от нашия доверен партньор – куриерската служба TNT или от частен куриер. Времето за доставка зависи от местоположението (пощенския код) на адреса. Закупените онлайн продукти могат да се взимат и лично от нашия магазин.

Закупените продукти ще бъдат доставяни само в работните дни от седмицата. Доставката за територията на България и на Европейския съюз е със стандартно време от 24 часа (или на следващия възможен работен ден) след получаване и потвърждаване на плащането. Извън Европейския съюз: стандартното време за доставка е в рамките на 4-5 работни дни.

За останалата част от света: стандартното време за доставка е в рамките на 5-7 работни дни.

Посочените срокове са приложими за стандартна доставка.

В случаите, когато доставката се извършва от частен куриер, сме на разположение за контакт и уточняване времето за доставка.

Ако желаете да закупите продукт, който не е в наличност в нашия магазин в дадения момент, ние ще се свържем от Ваше име с марката и ще направим запитване относно времето за доставка. В случай, че приблизителното време за доставка Ви устройва, не се колебайте да направите поръчката си онлайн, а ние ще Ви информираме постоянно за нейния статус и тя ще Ви бъде доставена веднага щом пристигне при нас.

Когато поради спецификите си поръчката изисква повече време, ще се свържем с Вас за допълнителна информация и индивидуално договаряне на времето за доставка.

В случая, когато горепосочените опции или времена за доставка не Ви устройват, моля да се свържете с нас преди да подадете поръчката си.

Стандартният транспорт и застраховка на стоките не се заплащат от Вас, а се поемат от E&S.

Транспортът е застрахован докато получаването на стоките не бъде потвърдено чрез подпис на получателя на пратката на посочения адрес за доставка.

Получаването на поръчката трябва да се потвърди с Вашия подпис или с подписа на получателя на посочения адрес за доставка. Моля да се уверите, че сте предоставили валиден адрес за доставка и че ще има човек, който да получи поръчката и да се подпише за нея, на посочения от Вас адрес за доставка.

Моля, обърнете внимание: изпращаме продукти на Chopard само до адреси в границите на България.

ERST Fine Jewellery могат да се доставят по цял свят.

За повече информация относно доставките, Ви молим да се консултирате с нашите Общи условия.

          Мога ли да променя адреса за доставка след като съм направил поръчката?

Можете да смените адреса за доставка веднага след като сте направили своята поръчка, като се свържете с нашия екип „Обслужване на клиенти“ на +359886266626. Ако сте получили имейл за потвърждение на изпращането и поръчката Ви е на път, тогава адресът не може да бъде променен.

          Правите ли доставки до чужбина? 

Да, доставяме до чужбина.

Моля, имайте предвид, че продуктите на Chopard се изпращат само до адреси в границите на България.

Ако имате каквито и да било въпроси или запитвания относно адресите за доставка, моля, не се колебайте да се свържете с нас на +359886266626 или на customerservice@eandswj.bg.

          Мога ли да проследя своята поръчка?

Веднага щом поръчката Ви бъде изпратена, в имейл за потвърждение на изпращането ще получите код за проследяване от нашите партньори куриери.

          Мога ли да взема онлайн поръчката си на място във Вашия бутик?

Да, онлайн поръчките могат да се взимат от нашия бутик. Просто трябва да посочите това в етапа на приключване на поръчката.

          ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА:

          Мога ли да върна закупен артикул?

Закупеният продукт може да се върне в рамките на 14 дни от получаването му. Моля, имайте предвид, че за индивидуално изработените артикули не е възможно връщане.

Всяко връщане е обект на строг контрол на качеството (КК) от наша страна преди приемане. Трябва да се уверим, че връщаният продукт е в оригиналното си състояние, в неизползван вид, с всички защитни материали на място, както и етикети и стикери, прикрепени към него (ако е приложимо). Също така трябва да е поставен в оригиналната кутия и транспортна опаковка, включително с всички аксесоари и документи. В случай, че продуктът не отговаря на стандартите на КК, ще откажем възстановяване на сумата, а продуктът ще Ви бъде върнат за Ваша сметка. В случай, че продуктът отговаря на стандартите на КК, ще преминем към връщане на заплатената сума или замяна на продукта с друг. 

За пълните условия на връщане, моля, консултирайте се с нашите Общи условия.

          Каква е процедурата по връщане?

Преди да върнете продукт(и), трябва да се свържете с нас за да ни уведомите, че желаете връщане, и трябва да свалите и попълните формуляра за отказ и да ни го изпратите обратно на customerservice@eandswj.bg (за продукти с доставка на адрес извън София или България) или като го върнете лично в нашия магазин (София 1000, пл. „Народно събрание“ № 12) за всички продукти с адрес на доставка в рамките на София.

След получаване на заявлението, ние ще върнем потвърждение за получаването по имейл.

В рамките на 14 дни от получаване на заявлението продуктът трябва да се изпрати по куриер на следния адрес: София 1000, пл. „Народно събрание“ № 12. Моля, имайте предвид, че Ви препоръчваме да изпращате продукта/продуктите със застрахован куриер и да изискате адекватна застраховка, която да покрие цената, която сте заплатили за пратката. Нашият партньор TNT предоставя такава застраховка, която може да се добави към Вашата заявка за пратка, когато я подавате (за повече информация: https://www.tnt.com/express/bg_bg/site/shipping-services/insurance.html). За най-точна информация, моля, обърнете се директно към TNT.

За връщане в нашия магазин, след попълване на формуляра за отказ, моля, донесете лично формуляра и продукта в първоначалното му състояние и опаковка на следния адрес: София 1000, пл. „Народно събрание“ № 12.

За пълните условия на връщане, моля, консултирайте се с нашите Общи условия.

          Мога ли да заменя продукта с друг?

Да, можете да заменяте. Следва се същия принцип като при артикулите за връщане. Закупените продукти ще са обект на строг Контрол на качеството (КК) от наша страна преди приемане, за да се уверим, че върнатите продукти са в оригиналното си състояние. След това може да се направи замяна на продукти на същата цена или по-висока, като разликата се доплаща.

          Как ще получа възстановената ми сума?

След проверка на продукта от наша страна при приемането му и в случай, че премине Контрола на Качеството, ние ще Ви върнем продажната цена по оригиналния начин, по който сте я заплатили Вие. Ако желаете да обсъдите този въпрос или да заявите друг начин на плащане, моля да се свържете с нас на +359886266626 или на customerservice@eandswj.bg.

          ПОПРАВКА И ГАРАНЦИЯ:

          Продуктът ми има ли гаранция?

E&S предоставя за закупените продукти международна гаранция от производителя за срок от 2 (две) години и до 5 (пет) години за определени продукти. За да се получи пълно удължаване от 5 (пет) години гаранция, за някои от артикулите е възможно да се изисква регистрация в уебсайта на съответната марка. 

          Какво да направя, ако покупката ми има дефекти?

При получаване на Вашите продукти от куриера следва да се подпишете след като сте проверили, че номерът на артикулите съответства на номера, посочен в товарителницата, и че опаковката е непокътната, неувредена и непроменена.

Ако установите каквато и да било повреда в опаковката и/или продукта, трябва да се свържете с нас възможно най-скоро на +359886266626 или на customerservice@eandswj.bg.

          Какво да направя, ако продуктът ми има нужда от поправка?

Можете да донесете Вашия продукт в нашия магазин, а ние ще се свържем със съответната марка, за да организираме поправката от Ваше име.